Cursa Express 15K

Distància: 15 Km

Desnivell positiu acumulat: 550 m.

La sortida serà a la Plaça Miramar, seguirà pels carrers Francesc Riba i Mestre, Mare de Déu de la Roca i Avinguda de la Generalitat. Al final d’aquest carrer es creurà la carretera de Colldejou (T-323) fins al camí vell dels Boverals, camí de la Ranclavé, on travessarem el barranc de Rifà, per dirigir-nos a una primera pujada cap a la serra de la Pedreres. Un cop a dalt seguirem per un sender, amb una còmode baixada entre mig de pins, que ens portarà agafant una pista (camí Masos d’en Brisa) fins al sender que ens portarà a creuar el barranc de Rifà, i travessar per sota un petit pont la carretera de Colldejou. Iniciarem la suau pujada cap al Coll Roig, i des d’aquí baixarem, per un sender força tècnic, per anar a trobar la que serà la penúltima pujada. Per l’espectacular pas de les Escaletes, passarem tocant la roca del Migdia, i ens endinsarem a l’espectacular paratge de l’Areny. Després de fer un petit circuit per aquest paratge natural, enfilarem una curta pujada, que ens portarà a l’ermita de la Mare de Déu de la Roca. Baixarem pel camí vell, i anem a entrar al barranc de la Mina de les nines, fins ja a les portes del poble, i arribada al Poliesportiu de Mont-roig del Camp.

Wikiloc Cursa Express 15K

Patrocinadors

Torre del Sol Truck Frenos Tuset Tuset Tuset TMM

Col.laboradors

Ajuntament Mont-roig del Camp Virginias Resaurant Candia Cal Sendra SIC19 Borda d'en Manel Fontdalt Wala Forn Juncosa Agrobotiga Gamma Agrobotiga TMM Laia Camping Prades Aquatonic Pehifer Miquelet Estudi Marcel·la Fotògraf Solanellas Mayte Grillo La Cassola Esclat Consum La Gramanosa

Patrocinadors oficials Circuit Camp de Tarragona

TugaWear Visport La Creu Blanca Evasion Reus Cossetania Editorial Piolet Kupeka Diputació de Tarragona