Cursa Express 15,5K

Distància: 15,5 Km

Desnivell positiu acumulat: 550 m.

Sortirem del poliesportiu de Mont-roig del Camp situat al carrer Aureli Maria Escarré, s/n. Continuarem pel carrer Indústria i Agustí Sardá fins a la sortida del poble, on agafarem el camí dels Boverals, direcció a l’antiga carrerada que creua el barranc del Rifà. Continuarem fins a arribar al Clot de l’Elias, on el sender ens pujarà a dalt de la serra de les Pedreres. Un cop a dalt seguirem per un sender, amb una còmoda baixada entre mig de pins, fins a trobar un curt tram de pista, que ens portarà a l'inici del sender que ens durà, agafant una pista (camí Masos d’en Brisa), fins al sender que ens permetrà creuar el barranc de Rifà i travessar per sota un petit pont la carretera de Colldejou.

Iniciarem una suau pujada cap al Coll Roig i un cop a dalt del coll, creuarem a la dreta per un sender que carenejant ens portarà a dins de la Muntanya de l’Areny. Després de fer un petit circuit per aquest paratge natural, sortirem pel “sender del recingla” direcció al pàrquing de l’ermita de la Mare de Déu de la Roca. Baixarem pel camí asfaltat i passats 100 metres decantarem a l’esquerra per baixar a la “zona 25” que ens durà al sender de l’hort de l’Ermita i que girant a l’esquerra ens permetrà arribar al camí vell de l’Ermita que seguirem cap a la dreta. Desprès girarem a l’esquerra i el camí de les Roques ens portarà a l’entrada del barranc de la Mina de les nines que recorrerem fins a arribar a les portes del poble per acabar al Poliesportiu de Mont-roig del Camp.

Gràfica Cursa Express

Wikiloc Cursa Express 15,5K

Patrocinadors

Ajuntament Mont-roig del Camp Torre del Sol Truck Frenos Truck Frenos Tuset Vivers Gassó Saldent Montgestio

Col.laboradors

Visport - La Creu Blanca Hawo Fruits Ecoverd La Borda d'en Manel Cal Sendra Esports Armobal Borges Sic19 Pensat per a tu Miquel Pàmies Solanellas Wala Camping Prades Can Manel Laia Inausti Fontdalt Estudi Marcel·la L'Agrobotiga Aquatonic Termes Montbrió Olis Solé Consum Esclat Mayte Grillo Pintor Andreu PIERRE & VACANCES 500watts Rehabmedic