Cursa Iniciacio 10,6K

Distància: 10,6 Km

Desnivell positiu acumulat: 400 m

Sortirem del poliesportiu de Mont-roig del Camp situat al carrer Aureli Maria Escarré, s/n. Continuarem pels carrers Cambrils, Plaça Miramar, Francesc Riba i Mestre, Plaça Joan Miró i Muralla. Al sortir del carrer de la Muralla, agafarem el camí del cementiri i just arribar al barranc de l´Horta girarem a l’esquerra tot seguint el barranc durant uns dos quilòmetres fins a sortir al camí de les roques. Seguirem cap a la dreta fins a l’entrada d’una zona boscosa que ens durà a l’entrada del sender dels Carlins el qual seguirem cap a la dreta. Al final del sender del Carlins girarem fort a l’esquerra per pujar a dalt de la muntanya de l’Areny per les escaletes (pas equipat).

Un cop a l’areny agafarem el sender que en portarà al “pont natural o roca foradada”. Continuarem el sender per la zona marcada fins arribar al pàrquing de l’Ermita on en sortirem per la denominada “zona 25” fins al camí vell de l’Ermita i agafar novament el camí dels Carlins. Després de recórrer aproxidament uns 900 metres girarem a la dreta per agafar el sender que ens durà a una zona boscosa amb sortida al camí de les Roques que seguirem fins trobar a l’esquerra l’entrada al barranc de l’Horta. A la sortida al barranc i just trobar-nos amb el camí del cementiri, girarem a la dreta direcció al Portal de l´anal que ens portarà a l’entrada del poble. Continuarem pels carrers Hospital, Plaça Joan Miró, Francesc Riba i Mestre i Cambrils per acabar al Poliesportiu de Mont-roig del Camp.