Cursa Juvenil

> Edat mínima: 9 anys - Edat màxima: 14 anys

> Hora sortida: 09:20 h

> Lloc sortida: Poliesportiu, C/ Aureli Escarré

Sortirem direcció C/ Indústria, girarem el primer carrer a la dreta, C/ Montbrió, després a l’esquerra prendrem el C/ Cambrils, anirem pujant cap a la part antiga del poble, passant per la Pl/ Miramar, C/ Riba i Mestre, Pl/ Joan Miró i en aquest punt planejarem una mica pel C/ Murada, farem una curta baixada i ens endinsarem cap el barranc de l’Horta. Anirem pujant suaument pel barranc de terra i sotabosc, passant per una zona anomenada “Flow”. Seguirem enllaçant senders, pujant algun marge.

Al km 3 travessarem un camí i seguirem recte per sender, on varies corbes ens portaran a una pujada d’uns 200 m. Al km 3’5 estarem al sender dels Carlins, punt mig de la cursa on girarem a l’esquerra, direcció a l’Ermita Mare de Déu de la Roca. Al sortir del sender en el km 4’4 trobarem el primer avituallament. A partir d’aquest punt tot el que quedarà de cursa serà baixada, farem la baixada del camí de les Roques, girarem a la dreta per camí vell i arribarem a l’entrada del poble, km 5’8 C/ d’Amunt, anirem seguint les fletxes amb guix al terra i cintes, passarem per Pl/ de l’Església, C/Major, C/Riba i Mestre, Pl/ Miramar, C/ Cambrils, i ja estarem al C/ Aureli Escarré, al poliesportiu on us esperarà un bon esmorzar.

Hi haurà voluntaris a tots els encreuaments complicats, tant dintre el poble, com durant el transcurs del circuit. Recomanem prendre's la sortida amb calma, ja que els carrers pels que passarem fan pujada. A partir del km 1 es pot anar agafant una mica de ritme i al km 3’5 ja tindrem tot el desnivell positiu fet.

Esperem que gaudiu molt del recorregut!!

Gràfica Cursa Iniciació

Wikiloc Cursa Juvenil

Patrocinadors

Ajuntament Mont-roig del Camp Carvisa bsrPlasa Estrella Tuset Truck Frenos Saldent Tmm Vivers Gassó Torre del Sol Montgestio